Ga naar hoofdinhoud

Reparatie, glasvervanging & schadeherstel

Een aanlopende deur, een tochtend raam, een kapot beslagonderdeel of een gebroken ruit. Bel of mail ons gerust en wij maken het weer perfect in orde.

Natuurlijk is iedere situatie weer anders en kent elk kozijnsysteem zijn eigen onderdelen. Daarom werkt het erg handig als u ons een foto mailt van het defecte onderdeel. Wij zijn dan altijd in staat om bij u ter plaatse te komen met de juiste oplossing.

Ondanks dat de oplossing afhankelijk is van verschillende factoren, is ons tarief dat niet. Wij vinden het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Onze vaste tarieven staan hieronder daarom duidelijk vermeld.

Wij bieden onderhoud en reparatie aan voor kozijnen, ramen en deuren van aluminium, kunststof en staal inclusief glas.

Het service en reparatie tarief bestaat uit een starttarief per monteursbezoek, arbeidstijd en indien va toepassing materialen.

Starttarief
Het starttarief bedraagt €148,- incl. btw / €122,32 excl. btw.

Dit is inclusief voorrijkosten (regio Randstad), administratiekosten, een half manuur arbeidstijd en klein materiaal (smeer- en bevestigingsmiddelen).

Aanvullende arbeid

Als er meer tijd benodigd is dan wordt dit per monteur per kwartier in rekening gebracht voor €23,85 inclusief btw/ €19,71 exclusief btw.

Onze monteurs komen bij u met een bedrijfswagen met daarin diverse standaard onderdelen.

Als de bij u benodigde onderdelen niet voorhanden zijn of als er aanvullende werkzaamheden nodig zijn die niet in het bezoek afgehandeld kunnen worden dan maken wij een voorstel voor een vervolgbezoek, indien nodig met een kostenopgave.

Tips:

  • Als u meer kozijnen, ramen of deuren heeft, laat die dan gelijk even nakijken en afstellen. Dit gaat meestal vrij snel, zo voorkomt u dat u later weer een melding heeft.
  • Zorg ervoor dat, indien mogelijk, de kozijnen goed bereikbaar en schoon zijn. Hierbij graag de spullen vooraf uit het vensterbank halen. Dat werkt voor de monteurs een stuk sneller.
  • Geef bij het verstrekken van de opdracht gelijk uw voorkeurdagen aan, dan proberen wij hier zo goed mogelijk rekening mee te houden.
  • Onze monteurs hebben standaard een schaartrap bij zich. Mochten er ander hoogwerkmiddelen of voorzieningen nodig zijn, geeft dit dan vooraf aan.
  • Als u lid bent van een vereniging van eigenaren, kan het zijn dat de opdracht via de VVE moet lopen. Dit komt omdat de kosten ook via de VVE betaald worden. Informeer hier vooraf naar bij uw VVE contactpersoon.

Opdracht vertrekken

U kunt uw opdracht met uw gegevens mailen naar: service@randstadgeveltechniek.nl.

Planning

Als richtlijn proberen wij binnen 5 werkdagen met u contact op te nemen om de werkzaamheden in te plannen. Vervolgens worden de werkzaamheden binnen 3 weken na opdracht uitgevoerd. Let op: door piekdruktes kan hier vanaf geweken worden.

Betaling

Na uitvoering van de werkzaamheden ontvangt u van ons een factuur per e-mail, deze kunt u per bank betalen. Als het factuuradres afwijkt van het adres dan u opgeeft, dient u dit bij de opdrachtverstrekking aan te geven.

Als u vragen over onze service en reparatiebezoek heeft, neem dan contact op met service@randstadgeveltechniek.nl.

 

Afspraak maken of meer weten?

 

Zijn uw kunststof of aluminium kozijnen licht beschadigd?

Bij problemen kunt u 24 uur/dag bellen met bovenstaand nummer.

Back To Top